Ik ben Kimberley.. Ik woon in Hengelo Overijssel.. Ben 20 jaar en ga in september beginnen met Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek in Enschede. Nou ja genoeg over mij. Nu mijn aquariums..
Ik begon ongeveer 1,5 tot 2 maand geleden met een bakje die in van mijn oom kreeg. Een bakje van 40 bij 30 bij 40 ongeveer (vrij klein dus).. Daar gingen wat guppen in, maar ik vond hem toch te klein.. Dus de week erna op zoek gegaan op internet en daar een Juwel gevonden.. De rio 180.. Deze kreeg ik 2 weken later met kast, buitenpomp, visjes en nog wat benodigdheden voor een klein prijsje.. En deze heb ik er nu dus bij staan.. Ben nog een beetje bezig met hem opbouwen.. Gister nog weer nieuwe planten erin gehaald, maar weet nog niet zeker of ik hem zo goed vind..
Visbestand:
In de kleine bak:
2 Gyrinocheilus aymonieri
1 Beaufortia leveretti (Tijdelijk nu hij nog heel klein is)
1 gup vrouw
1 gup man
En een aardig regiment jonkies.. Wat niet helemaal de bedoeling was.. Er zaten al jongen in van 2 guppen, maar de vrouw die er nu in zit erbij gedaan omdat ze 1 van mijn vissen heel erg ging aanvreten in de grote bak.. Alleen na 2 dagen in de kleine bak is ook zij bevallen..
In de Juwel:
15 kardinaaltetra's
7 amber tetra's
6 zebra danio's
2 chinese danio's
3 zwarte neon's
5 vuurneon's
3 maanvissen
2 diamantgoerami's
5 guppen
4 platy's
1 plecostomus
1 ancistrus (welke weet ik zo niet)
1 ancistomus sabaji
2 Gyrinocheilus aymonieri
1 kreeft (welke weet ik ook zo niet)
Sommige visjes die erin zitten waren niet mijn eigen keuze, maar zaten bij de bak..
Nou zal nog een paar foto's erbij doen

Hele bak

Links (als je er voor staat)

Rechts

Met mijn kreeft

Mijn kreeft (Stiekem trots op de foto)

Maanvis

Gyrinocheilus aymonieri

Het kleine bakje